Barion Pixel

Mi különféle technológiákat (pl. cookie-kat) használunk az adatok tárolására és/vagy elérésére a felhasználók eszközein a személyes adatok, például IP-címek vagy böngészési adatok feldolgozásához. Ön hozzájárulhat a személyes adatai feldolgozásához az alábbiakban felsorolt célokra. Egyéb lehetőségként beállíthatja a preferenciáit a hozzájárulása megadása előtt, vagy elutasíthatja a hozzájárulást. 

Személyes adatok felhasználása: A weboldalunk hirdetések személyre szabását célzó adatfeldolgozást végez, amely magában foglalja a Google (adatfelhasználási irányelvek) és egyéb partnereink általi adatfeldolgozást. A cookie-k és mobilhirdetési azonosítók személyre szabott és nem személyre szabott hirdetések megjelenítésére is felhasználhatók.

Google szerepe: A Google az Ön által megadott beleegyezés alapján dolgozza fel az adatokat, részletek itt találhatók.

Bármikor módosíthatja az adatvédelmi beállításait vagy visszavonhatja a hozzájárulását a Privacy Button gombra kattintva.

Kategóriák

Panaszkezelés

Kedves Vásárlónk!

Fontos számunkra, hogy elégedett legyen a vásárlásával, ezért panaszkezelési folyamatunk során a lehető leggyorsabb és legmegfelelőbb megoldást kínáljuk Önnek. Kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Panasz bejelentése: Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon a +36709073700-as számon vagy emailben az info@tutihome.hu címen. Írja le részletesen a panaszát, és amennyiben lehetséges, mellékeljen fotókat vagy egyéb dokumentumokat, amelyek segíthetnek a probléma azonosításában.

  2. Visszajelzés: Ügyfélszolgálatunk a panasz beérkezését követően 3 munkanapon belül visszajelez Önnek a további lépésekkel kapcsolatban.

  3. Vizsgálat és megoldás: Panaszának kivizsgálása során alaposan megvizsgáljuk a bejelentett problémát. Ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot a lehetséges megoldásokkal, mint például csere, javítás vagy visszatérítés.

  4. Panasz lezárása: Amennyiben megoldást találtunk a problémára, értesítjük Önt a panasz lezárásáról. Célunk, hogy minden panaszt a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban kezeljünk.

Bármilyen kérdés vagy további probléma esetén kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk. Az Ön elégedettsége a legfontosabb számunkra.

Köszönjük megértését és türelmét!

Üdvözlettel,
TutiHome Csapata